a year in the USA

10/3/14

Ik heb een tijdje niet geschreven omdat mijn internet heel slecht hier is dus ik zit hier niet veel op internet. Ik begin steeds meer te wennen aan het amerikaanse leven hier. En hoe de school werkt. Ik ben vorig weekend naar een feestje geweest van iemand van mijn school. Feestjes hier zijn niet heel anders dan in Nederland. Ik vond het wel grappig om te zien hoe ze bierpong spelen want dat doen wij natuurlijk niet. Ik heb het alleen zelf niet geprobeerd. Ik kan heel goed overweg met Mariah en we doen super veel leuke dingen samen zoals shoppen of met andere mensen wat leuks doen. Gelukkig heeft Mariah een eigen auto dus kunnen we overal heen als we dat willen. Ik ben ook naar de grote mall in Charleston geweest, ik heb daar best veel gekocht uit winkels die we niet in Nederland hebben. De kledingstijl is hier wel heel anders, in school dragen ze gewone t-shirtjes of truien. Beetje saai.... Sommige mensen gaan zelfs in hun sportkleren naar school! De vakken gaan goed, ik heb zelfs een A gehaald voor een engels essay dat ik moest schrijven waar ik normaal niet zo heel goed in ben, dus daar was ik wel heel blij mee! Ik ben heel benieuwd naar deze maand (18 oktober Homecoming, ben helaas nog niet gevraagd als date... En natuurlijk Halloween!!) dus hopelijk wordt dat erg leuk! Ik denk nog wel elke dag aan m'n familie in Nederland en ik mis ze heel erg maar ik probeer mezelf af te leiden door er niet veel aan te denken. Ook hebben we kaartjes voor het concert van Ariana Grande gekocht in maart! Daar kijk ik best wel naar uit, Carlie (m'n kleine host sister) vind haar helemaal geweldig dus ze wilde daar heel graag heen. Dit weekend ga ik naar een bruiloft het hele weekend lang. Ik vind het wel leuk om een keer te zien hoe zo'n Amerikaanse bruiloft gaat! Dus ik heb er wel zin in! Ook heb ik me aangemeld voor 'weight lifting' dat begint voor mij het tweede semester. Mariah heeft het vorig jaar gedaan en ze zei dat het wel leuk was en ik wil toch nog ook even wat sporten als ik hier ben.

Reacties

Reacties

rutger

leuk dat je weer aan het schrijven bent geslagen. veel plezier op de bruiloft (probeer vooral het bloemstuk niet te vangen) en voorzichtig met de gewichten!

Fanny

Wat leuk om weer iets over je belevenissen te lezen!!!! Kus Fanny

Fanny

En wat is overigens bierpong ........;)

Helene

Hé lieve Veer! Zit je nu ineens in Canada;-)) Jaja, bierpongen doen wij hier natuurlijk niet....Doosje met homecoming dress-opties is iig onderweg. Enne die date die is zich nu vast aan het voorbereiden om je te vragen, hihi
Dikke kus mama LY
@ Fanny: wacht maar....over een paar jaar weet jij ook wat pierpongen is....Maar we kunnen het wel alvast een keertje oefenen;-))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!