a year in the USA

Week 2

En week nummer 2 is alweer om! Het was een kort weekje want ik had 1 september vrij van school vanwege Labor Day! We hebben op die dag niet iets speciaals gedaan maar we zijn wel nog even naar een optocht geweest waar er veel snoep werd uitgedeeld (wat Carlie helemaal geweldig vond). Het is nog steeds erg warm hier, donderdag en vrijdag waren een van de warmste dagen van deze zomer.

Ik heb deze week best veel last gehad van heimwee omdat het hier zo anders is en ik mis m'n eigen vertrouwde omgeving, maar gelukkig kon ik er met mijn gastgezin over praten, het is nog niet helemaal weg maar dat komt vast wel.

Ik ga dinsdag beginnen met de voorbereidingen voor het cheerleaden, een meisje uit het cheerleader team gaat me leren hoe ik alles moet doen. Ik kan beginnen wanneer het Football seizoen is afgelopen en het basketbal seizoen begint! Ik kan echt niet wachten want het schijnt heel leuk te zijn en we hebben het natuurlijk niet in Nederland.

Vrijdag was er een hele belangrijke football game dus dat werd ook heel groot aangepakt, en we hebben natuurlijk gewonnen!!!

Gisteren ben ik met Mariah, Carlie en Carrie naar een soort festival geweest, het was wel al flink afgekoelt dus heel lang bleven we niet. We hebben nog wel naar het vuurwerk gekeken wat veel mooier is dan in Nederland (haha).

Ik heb chemistry deze week maar laten vallen omdat het iets te pittig voor me was, nu heb ik chem com dat is een soort scheikunde maar dan makkelijker. School gaat verder wel goed ik heb volgende week mijn eerste paar toetsen, heb er al eentje achter de rug en voor mijn gevoel ging het wel goed. Ik vindhet wel echt heel moeilijk om dingen in het engels op te schrijven wat er gezegd word in de klas of soms weet ik ook niet zo goed hoe ik iets moet verwoorden in een toets. Maar daarvoor zit ik hier natuurlijk...

Ook heb ik voor het eerst in een schoolbus gezeten (wat niet zo super speciaal was maar toch wel heel erg leuk om dat mee te maken). Ook moet ik nog steeds het eten hier op school een keer proberen...

Verder is er niet zo heel veel bijzonders gebeurt deze week maar dat zal vast wel weer veranderen!!! Ik heb nog niet zoveel tijd gehad om leuke foto's van de omgeving te maken dus dat moet ik nog gaan doen...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!