a year in the USA

Februari 2015

Ik heb heel lang niet meer geschreven maar ik heb er eigenlijk ook vrij weinig tijd voor gehad. Het is alweer 2015... De laatste keer dat ik geschreven had was na homecoming en dat is al een tijdje terug. Het is alweer Februari en ik heb hier alweer super veel meegemaakt! In December heb ik natuurlijk een super leuke kerst gehad, ik heb super veel kadootjes gekregen (ik heb zelfs een camera gekregen van mijn host family zodat ik leuke foto's in Amerika kan maken). We zijn veel met familie geweest en het was echt heel gezellig. Kerst is hier een erg groot feest, zeker heel veel anders dan in Nederland! Ik moest met de zangles op school ook nog een paar keer optreden met kerst, dat is een hele leuke ervaring maar ik heb het vak nu wel laten vallen. Oud en nieuw was hier niet zo speciaal, in Nederland is dat met veel vuurwerk maar ik heb hier totaal geen vuurwerk gezien haha! Ik was met Mariah samen naar Canton gegaan (dat is haar oude woonplaats) en we zijn toen daar bij familie blijven slapen. Verder sneeuwt het hier ontzettend veel en is het onwijs koud (wel -20 graden). We hebben daarom ook lekker veel sneeuwdagen, al valt er niet veel te doen omdat je nergens heenkan met de auto... Cheerleaden gaat ook steeds beter, aan het begin was het heel erg wennen omdat het natuurlijk helemaal nieuw is maar nu is het makkelijker en mijn cheer team is super leuk! Ik ga Mariah vragen om het een keer te filmen zodat ik het op Facebook met jullie kan delen! Ik heb hier trouwens al wel ontzettend veel kleren gekocht dus ik heb geen idee hoe ik dat straks allemaal mee terug ga nemen haha... Het is hier allemaal zoveel goedkoper dan in Nederland! Ook Prom komt er alweer bijna aan (9 Mei), heel veel meiden zijn al voor een jurk aan het kijken en ik ben gister daarom met een vriendin naar een soort van Modeshow voor Prom Dresses geweest. Dat was echt onwijs gezellig en het zijn super mooie jurken (wel heeeel erg duur..). We zijn daarna nog even gezellig sushi gaan eten, wat hier overigens ook erg lekker is! School gaat ook prima, ik ben alweer in mijn 2e semester! Ik heb het vak Weightlifting gekozen, je moet dan gewichten tillen enzo hahaha, de eerste dag was echt verschrikkelijk en alles deed pijn en het ging allemaal heel moeilijk maar ik vind het nu echt ontzettend leuk om te doen, jammer dat ze in Nederland niet zulke dingen hebben... Ik realiseer me echt dat het eigenlijk allemaal zo snel gaat en het alweer bijna over is... Maar ik ga zeker deze 3 maanden nog volop genieten en het gaat helemaal goedkomen!

Reacties

Reacties

rutger

we weten natuurlijk wat er gebeurt maar het blijft super leuk om weer een verhaal van je te lezen. blijf genieten en foto's maken en verhalen schrijven!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!