a year in the USA

homecoming

Afgelopen weekend was mijn allereerste homecoming. Ik had mama gevraagd om een jurk van mezelf op te sturen zodat ik er geen hoefde te kopen (met prom ga ik natuurlijk wel een mooie lange jurk kopen). Gelukkig was mijn host sister Mariah er om me te helpen op m'n grote dag. We begonnen al super vroeg (8 uur s'ochtends). We gingen eerst even lekker ergens ontbijten, ze hebben hier trouwens echt onwijs lekker eten. En daarna gingen we richting de nagel studio om mijn nagels te doen. Ik heb dat nog nooit eerder laten doen dus vond het helemaal leuk! En het is hier nog eens 10 keer zo goedkoper dan in Nederland dus daar was ik wel even blij mee! Toen ik mijn nagels had gedaan moest ik van die stomme slippers aan zodat het goed kon drogen (ik had namelijk ook m'n teen nagels laten doen). Mariah wilde graag even naar een winkel voor kleding en daar liep ik dan door de Mall met die stomme slippers aan...

Toen de nagels waren opgedroogd kon ik eindelijk m'n eigen schoenen aan en gingen we richting de kapper. Ik had een plaatje van Mariah gekregen hoe ik mijn haar kon doen voor Homecoming en ik heb dat plaatje toen aan de kapper laten zien. Gelukkig wilde ze het doen en was het niet te moeilijk. Heb er uiteindelijk wel anderhalf uur gezeten... haha!

Toen alles geregeld was ging ik een bloem kopen voor m'n date (die ik gevraagd had om met me mee te gaan, wat eigenlijk ook niet hoort...). Daarna gingen we richting huis en kon ik mijn jurk aantrekken want het was inmiddels al best laat!

Toen m'n outfit helemaal compleet was gingen we richting Belpre Pavillion (ofzo...) om foto's te maken (die ik later nog even upload!). Ik schaamde me wel een beetje want al die amerikaanse meisjes zijn super klein hier en dan kom ik met m'n hoge hakken aanzetten! Leek wel een reus haha!

Toen de foto's gemaakt waren gingen we uiteten met een groep waarmee ik naar Homecoming ging. We gingen naar Olive Garden (volgens mij hebben we dat ook in Nederland..).

Toen we klaar waren met eten ging ik bij m'n date in de auto en reden we richting school waar de Homecoming plaatsvond. Toen we daar aankwamen wist ik echt niet wat ik moest verwachten, ik liep naar binnen de zaal in en was opzoek naar een paar vriendinnen van me. Toen ik ze had gevonden gingen we even dansen en daarna even ergens zitten om wat te kletsen (ze hadden er trouwens super lekker eten).

Toen Homecoming was afgelopen kwam Mariah me ophalen om nog naar een ander feestje bij iemand thuis te gaan, dat was ook super gezellig. We gingen er uiteindelijk best laat weg maar was wel echt helemaal gesloopt...

Kortom het was een hele leuke ervaring! Wat wel erg anders was was de muziek en de manier waarop de meisjes dansten met de jongens haha..... Dat vond ik een beetje te..

Maar heb wel erg gelachen! Hopelijk wordt Prom net zo leuk!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!